Individuel træning

Her er en liste med nogle af vores individuelle træningsforslag, som du både kan bruge alene eller sammen med en makker.

UD PÅ EN LØBETUR

Kan du godt lide at løbe - eller vil du gerne i gang med det? Så har vi en række tips og gode idéer til dig. Find nye ruter, eller få tips til din træning.

> FÅ INSPIRATION TIL DIN LØBETRÆNING

 

YOGA MED LINE

Få fingene i 14 forskellige yogaprogrammer af forskellig længde og med forskelligt fokus. Programmerne er udarbejdet i forbindelse med Corona og nedlukning men kan naturligvis bruges når som helst.

> FIND ET YOGAPROGRAM

HJEMMETRÆNING MED RUNE

Vil du gerne træne hjemme? Så er her et enkelt træningsprogram med fem øvelser, som kan laves på stuegulvet. Der er tre niveauer af træningsprogrammet, så du kan finde det niveau, der passer dig bedst.

> FIND TRÆNINGSPROGRAMMET HER

MOUNTAINBIKE

Mountainbike er perfekt til dig, der gerne vil på opdagelse i skoven og gerne vil være sund. På MTB kan du træne din teknik og styrke din udholdenhed gennem det varierede terræn. Cykling er perfekt, hvis du lider af mindre skavanker og har brug for at skåne dele af kroppen. Men pas på – det er vanedannende!

> LÆS MERE OM MOUNTAINBIKE

LANDEVEJSCYKLING

Hop på cyklen, og tag en god tur på landevejen alene - eller med en ven. Har du brug for tips til din træning - eller vil du gerne køre løb, så kan vi hjælpe dig.

> LÆS MERE OM LANDEVEJSCYKLING HER

GÅ DIG I BALANCE

Det kan godt være, at det føles som det mest naturlige i verden, men hvis du fokuserer på din gå-teknik, kan du få meget mere ud af din gåtur både fysisk og mentalt.

> FÅ INSPIRATION OG RÅD TIL EN BEDRE GANG