Har jeres forening en PR-strategi? Har I styr på de forskellige målgrupper eller kunne I bruge ny viden og konkrete redskaber?
Har jeres fitnessforening verdens bedste hjemmeside – eller er der plads til forbedringer?
Ønsker I at blive bedre til at bruge de sociale medier?
Vil I gerne være bedre til at kommunikere til præcise målgrupper som ældre, teenagere, voksne eller andre?
Så er denne temaaften målrettet dig og jer, der gerne vil have en bedre og mere præcis kommunikation i foreningen. Få konkrete værktøjer
Aftenen krydres med rundvisning i Idrættens Hus med besøg i Team Danmarks fitnesscenter og aftensmad.
Program for aftenen:
17:00 – 17:30 Rundvisning i Idrættens Hus, Team Danmarks fitnesscenter m.v. (Valgfri)
17:30 – 18:00 Let aftensmad
18:00 – 18:15 Præsentation og velkomst
18:15 – 19:00 Hvad gør en hjemmeside indbydende og brugervenlig. Konkrete eksempler og forslag til opbygning
19:00 – 19:45 Hvordan kan I som forening bruge de sociale medier, så I tiltrækker nye medlemmer og fastholder eksisterende medlemmer
19:45 – 20:00 Pause inkl. kaffe og kage
20:00 – 20:45 Hvordan kommunikerer I med forskellige målgrupper. I får gode konkrete eksempler, som I kan tage med hjem i jeres fitnessforening.