Få gode råd og inspiration til tennisklubbens kommunikation og markedsføring

Se mulighederne og tilmeld dig til vores workshops her på siden

Fire workshops med fokus på kommunikation/markedsføring/Facebook:

  • TIRSDAG D. 13. MARTS 2018, VED DGI MIDTJYLLAND FRA KL. 17.30-21.00 
    Adresse: Glarmestervej 18A, 8600 Silkeborg

  • ONSDAG D. 14. MARTS 2018, VED DGI NORDJYLLAND FRA KL. 17.30-21.00
    Adresse: Teglgårds Pl. 1, 9000 Aalborg
  • TORSDAG D. 15. MARTS 2018, VED KOLDING KETCHER CENTER FRA KL. 17.30-21.00
    Adresse: Bramdrupskovvej 30, 6000 Kolding
  • TORSDAG D. 22. MARTS 2018, VED IDRÆTTENS HUS FRA KL. 17.30-21.00
    Adresse: Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby

To workshops med fokus på smart anvendelse af Facebook:

  • MANDAG D. 19. MARTS 2018, VED DGI FYN FRA KL. 17.30-20.30 
    Adresse: Svendborgvej 337, 5260 Odense S

  • ONSDAG D. 21. MARTS 2018, VED DGI STORSTØMMEN FRA KL. 17.30-20.30
    Adresse: Evensølundvej 5, 4720 Præstø

Deadline for tilmelding er torsdag d. 8. marts, og der er 25 pladser per workshop - efter først til mølle.
Det er gratis at tilmelde sig her, og der er inkluderet let forplejning.

Oplysninger om kursisten

Her kan du evt. vælge en workshop om kommunikation og markedsføring
Her kan du evt. vælge en workshop om smart anvendelse af Facebook
Evt. kommentarer: "Kommer lidt senere, går lidt før mv."

På de fire workshops med fokus på generel kommunikation, gives der gode råd og vejledning til arbejdet med PR, hjemmeside, Facebook og øvrige sociale medier. Tovholder er Julie Homann Carøe, der er kommunikationsansvarlig for Bevæg dig for livet - Badminton.

På de to workshops med fokus på Facebook, går vi i dybden med anvendelsen af begivenheder, reklame og sider vs. grupper. Tovholder er Jakob Lind Tolborg, som arbejder selvstændigt med Idræt og Sociale Medier, og er ansat som klubkonsulent ved Dansk Orienterings Forbund. Hertil er der også oprettet to Facebook-begivenheder, som vi bruger som cases. Tilmeld jer også gerne her via disse links: Odense og Præstø.

Gennemgående for begge workshops er visningen af de relevante værktøjer; hvad kan de, hvordan får man bedst fat i folk, og hvad bør man være ekstra opmærksom på?
Der bliver også tid til sparring på kryds og tværs samt at arbejde særskilt med klubbens egen kommunikation, f.eks. med fokus på Tennissportens Dag eller anden tennisaktivitet.

For at bakke op om det store fokus på god og synlig kommunikation inden for tennis, så giver Tennisavisen.dk et godt tilbud til alle klubber, der har deltaget på en af ovenstående workshops.
Der tilbydes hele 50% rabat på normalprisen i 1 år frem, for deres sølv- og guldpakke samt 100% rabat på deres bronzepakke.
Generelt søger Tennisavisen.dk samarbejde med flest mulige danske tennisklubber, for at fremme gode klubhistorier og nyheder. Se mere om indholdet af pakkerne her.